Ugrás a fő tartalomra

Tél


Mostanában nagyon fáradtnak és levertnek érzem magam. A télnek is van egy ilyen passzív -agresszív magatartása, ami miatt mindenki úgy jár-kel mintha zombi volna. Na, de nem én. Nekem ez a kedvenc évszakom, legalábbis a lelkemnek. A testem ez ellen tiltakozik. Viszont, most azt hiszem én is a zombik táborát erősítem, és valahol elhagytam a lelkem.

Nem szoktam hozzá, hogy nem pörgök 110%-on, nem vállalom túl magam, és nem csinálok állandóan valamit. Most szokatlanul sokat vágyom arra, hogy aludjak és egyek. Ez minden amire igényt tartok az utóbbi pár hétben.

Nem értettem, pedig kezd mostmár bosszantani, hogy 4-5 kávé sem segít rajtam, és egész nap csak árnyéka vagyok önmagamnak. Azután rájöttem. Elfáradtam. Elfáradtam abban, hogy mindig belehajszoltam magam mindenbe, megállás nélkül, csak hogy történjen valami,csináljak valamit. Azt akartam, hogy legyen mit meséljek, meg hogy büszkék legyenek rám. Nem akartam unalmas lenni, minél több és több eseményt, történetet, tapasztalatot akartam az életembe. Mindet azonnal.
Arról viszont teljesen megfeledkeztem közben, hogy ember vagyok, nem robot. Nem érdekelt ha 3-4 óránál többet nem alszom, az sem ha enni sincs időm. A szédülésen túl jutottam a kávé-cigi kombóval, a másnaposságra pedig már nagyon zseniális módszereket fejlesztettem ki, hogy a következő nap ugyan úgy csináljam a dolgom, mintha mi sem történt volna.

Viszont ez idő alatt teljesen megfeledkeztem saját magamról. Nem hagytam időt, hogy a lelkem utol érje a cselekményeket, és sosem ültem le megpihenni. Sokat beszélek az önszeretetről, hogy az mennyire fontos. Nos, most jól pofán köptem magam, hiszen a legalapvetőbb dolgot hagytam ki belőle… azt hogy töltsek időt magammal.
Nehéz helyzet, mert ilyenkor lustának és haszontalannak érzem magam. Pedig tudom, nem vagyok az. Mégis furdal a lelkiismeret, hogy mennyi mindent tehetnék, amíg otthon pihenek. A testem viszont megunta, és elégtételt követel. Aludni akar és bepótolni minden kalóriát amit veszni hagytam.

Ez nem nyálas picsogás, szimplán tény, miként hajlamosak vagyunk megfeledkezni magunkról. Arról, hogy voltaképpen emberek vagyunk, nem pedig robotok. Arról, hogy túlságosan ragaszkodunk ahhoz a berögzült elváráshoz, miképpen halálunkig csak a munkának élünk. Tény, munka nélkül nincs nyugodt élet, hiszen a körülményeket mégis csak finnanszírozni kell valahol. Ugyanakkor van egy határ, amit néha túl lehet lépni, és túl is kell, viszont nem állandó jelleggel, és saját magad feladva, hajszolni valamit, amire utána nem is tudsz figyelni, mert annyira belefáradtál abba, hogy mindenkinek azt mondhasd, "mennyi mindent tettél már."

Most pihenni fogok, nem érdekel az sem ha nem történik semmi, és unalmasak a napjaim. Végre most kezdem érezni, hogy élek, megismerem saját magam. Ez megér minden bulis estét, és minden elvesztegetett randit. Csönd van és béke. Azután pedig újra, 120%-al tudom folytatni azt amit igazán szeretnék.


Túlhajszolni magam. 

Sallai Klaudia

2020.01.16.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valami új

Költözöm. Mármint nem lakásba vagy ilyenek, csak át ide. Ez a projekt már régóta megfogalmazódott bennem, úgyhogy első lépésként, a régi írásaimmal átcuccolok ide. A többi pedig majd kiderül időben, de bízom benne, hogy azért elég király lesz. Amíg a költözködés tart, nem lesz túl sok új poszt, emiatt megértéseteket köszönöm, de remélem ezen az oldalon is úgyan úgy olvasni fogjátok. 💗 Sallai Klaudia

Őszi gondolatok

 Nem hittem volna, hogy megint itt fogok tartani, de most újra meg kell álljak egy pillanatra, és újra tervezni mindent, rendbe tenni azokat a bizonyos vesszőket az életemben, és valami mögé nemhogy pontot, de egy hatalmas felkiáltó jelet tenni. Vannak olyan dolgok az életemben, melyek bár boldoggá tesznek, pont annyi szenvedés is jár velük, és ez nem feltétlen a seggfejekhez való masszív ragaszkodásom, de talán ez lehet mégis egy kulcspont abban, hogy valami gyökeres változásra volna szükségem. Néha olvasgatok ilyen-olyan történeteket, hogy az emberek mennyire szemetek tudnak lenni a másikkal, és saját magukat mentve, kihátrálni a nehezebb feladatokból. Néha viszont át is élem. Mikor lettünk ennyire elutasítóak egymással szemben? Mikor történt az, hogy minden lelkiismeret furdalás nélkül képesek lettünk másokat megbántani, csak azért mert gyávák vagyunk saját magunkkal szembe nézni? Értem én, nehéz, és igen, olyan is volt már, hogy jómagam is beleestem ilyen hibába, de talán tanultam

Szünet

 Nem is tudom hol kezdjem. Kicsit szomorú vagyok, mert ez az a dolog amit igazán élveztem csinálni, ami feltöltött és megmentett az érzelmi túltengéseimtől. Azonban vannak időszakok, amikor egyszerűen elfogy a mondani valód, elfogy az amit meg szeretnél osztani magadból. Amikor falakat húzol magad köré, és már a hozzád legközelebb állókat is csak kétkedve engedsz be, nemhogy több ezer embert. Bizony bizony, már több mint ezren kattintottatok a blogra, ami miatt túlcsordult a kis szívem. Még ha csak nevetni is jártok ide, nem számít. Ez vagyok én. Legalábbis azt hittem. Novemberben írtam ide utoljára, és már azt is igazából csak azért hogy írjak valamit. Viszont, nem valamit szeretnék írni, hanem beszélni szeretnék dolgokról, amikről kevesen, ami sok mindenkit érdekel, vagy csak szimplán írni történeteket, amik akár meg is történhetnek, vagy megtörténtek. Mesélni szeretnék nektek, azt hogy felháborodjatok, nevessetek, vagy csak elgondolkodjatok kicsit. Csakhogy az van, hogy nem tudok. E