Ugrás a fő tartalomra

Hajnali hideg

Hajal van, a hideg már teljesen bemászott a bőröm alá, és talán már annyira átfagytam, hogy mozdulni is nehezen tudnék, már ha egyáltalán meg akarnám próbálni, mert azt nem akarom. Órák óta lehetek itt, nem tudom pontosan hogy és miért jöttem ide, de azt hittem a friss levegő majd kitisztítja azt a káoszt ami a fejemben van. A villamosokat néztem, amik jöttek-mentek előttem, aztán már ők is lassan eltünedeztek, viszont én még mindig kitartóan ültem a ma estére elfoglalt helyemen.

A gondolataim viszont nem akartak leállni. A bontatlan doboz cigimet is teljesen elpusztítottam. Szokott segíteni kordában tartani a fejemben zajló káoszt, most nem. Nem zavart hogy fázom, a lelkemben is pont ilyen hideget éreztem, ha nem sokkal nagyobbat.

Felejteni akartam. Egyszerűbb lett volna berúgni és valami buliba folytani bánatom, de nem volt hozzá kedvem, nem akartam megint ezt csinálni. Ezt senki miatt nem tehetem, még saját magam miatt se, pedig most igazán nyomorúságos helyzetbe sodortam magam.

Mondjuk aki ismer, annak ez nem okoz meglepetést, hogy igazán mesterien generálom a szart, és aztán élvezkedve forgolódom benne. Most viszont ez tényleg más, ez nem volt szándékos, csak megijedtem. Ezért nem szoktam igazán törődni senkivel, mert félek attól, hogy majd összetörnek és otthagynak, hogy a lelkemből áradó sebek majd elvigyenek az enyészetnek. Most azonban megelőztem a problémát és önként vonultam ebbe az állapotba felégetve mindent magam mögött.

Úgy érzem mindent elveszítettem. Feláldoztam mindent, ami kicsit is számított a gyengeségem oltárán. Talán nem nekem való ez a szerelem dolog, még maga a szeretet sem. Egyszerűen nem ez lett kitalálva számomra. Sose tudtam senki sem igazán közel engedni magamhoz, ha mégis úgy tűnt a fellángolás volt. Pont azért mert sosem akartam senkit kitenni ennek az érzelmi káosznak, ami velem járna. Most sem kellett volna belemenjek, ehhez még nem voltam elég erős. Egyszerűen csak akartam valamit vagy valakit, aki egy kicsit is abba az illúzióba rángat, hogy szerethető vagyok, aztán amikor megadta amit szerettem volna, olyan vígan vágtam el az egészet a picsába, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.

Talán az én világomban így is van. Nekem talán hidegnek kell maradjak, mert akkor kevesebb kárt okozok magam körül, és csak arra fókuszálhatok, amit materálisan is meg lehet szerezni. Mert ehhez értek, az érzelmekhez nem. Mert nem akarok. Már nem. Túl sokszor és túl sokat adtam másoknak, akik semmit nem értékeltek belőle. Nagyon sokszor elkövettem ezt a hibát, többször mint egy egészséges lélek elbírná, és nem is bírja, mert ez már nem egészséges. Amit nem is bánok, mert a sebeim tesznek teljessé, a hibáimból tudok építkezni, de ettől független újra és újra fáj amikor valakit megint kiteszek ennek, vagy valakinek hagyom, hogy semmibe vegyen.

Veszélyes ez az egész érzelem dolog, mint ahogy az is pusztító, hogy mindig reménykedek abban, hogy majd jön valaki aki megfordít bennem valamit, és nem akarom elengedni, mert megéri érte küzdeni, és elhiszem, hogy Ő is akar értem. Mert ebben bíztam, hogy fog.. hogy marad és én majd megváltozom.

Szeretnék. Bár, lehet inkább először magam miatt kéne. Hogy ne ilyen sötét gondolatok kísérjenek végig nap mint nap.

Azt hiszem fázom mostmár, el kéne induljak. Nem tudom még hová, és mit fogok csinálni, de ezt magam mögött fogom hagyni, nem akarok tovább pusztítani. Az elnyomott szeretet inkább szeretném tovább adni, építeni  szeretnék. Boldogságot, azt amire tudom, hogy én is képes vagyok.



A hajnal átvált reggelbe, és ezzel a reggellel új kezdést adok mindennek.. legfőképpen saját magamnak, és annak a valaminek ami még a lelkemből maradt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valami új

Költözöm. Mármint nem lakásba vagy ilyenek, csak át ide. Ez a projekt már régóta megfogalmazódott bennem, úgyhogy első lépésként, a régi írásaimmal átcuccolok ide. A többi pedig majd kiderül időben, de bízom benne, hogy azért elég király lesz. Amíg a költözködés tart, nem lesz túl sok új poszt, emiatt megértéseteket köszönöm, de remélem ezen az oldalon is úgyan úgy olvasni fogjátok. 💗 Sallai Klaudia

Őszi gondolatok

 Nem hittem volna, hogy megint itt fogok tartani, de most újra meg kell álljak egy pillanatra, és újra tervezni mindent, rendbe tenni azokat a bizonyos vesszőket az életemben, és valami mögé nemhogy pontot, de egy hatalmas felkiáltó jelet tenni. Vannak olyan dolgok az életemben, melyek bár boldoggá tesznek, pont annyi szenvedés is jár velük, és ez nem feltétlen a seggfejekhez való masszív ragaszkodásom, de talán ez lehet mégis egy kulcspont abban, hogy valami gyökeres változásra volna szükségem. Néha olvasgatok ilyen-olyan történeteket, hogy az emberek mennyire szemetek tudnak lenni a másikkal, és saját magukat mentve, kihátrálni a nehezebb feladatokból. Néha viszont át is élem. Mikor lettünk ennyire elutasítóak egymással szemben? Mikor történt az, hogy minden lelkiismeret furdalás nélkül képesek lettünk másokat megbántani, csak azért mert gyávák vagyunk saját magunkkal szembe nézni? Értem én, nehéz, és igen, olyan is volt már, hogy jómagam is beleestem ilyen hibába, de talán tanultam

Szünet

 Nem is tudom hol kezdjem. Kicsit szomorú vagyok, mert ez az a dolog amit igazán élveztem csinálni, ami feltöltött és megmentett az érzelmi túltengéseimtől. Azonban vannak időszakok, amikor egyszerűen elfogy a mondani valód, elfogy az amit meg szeretnél osztani magadból. Amikor falakat húzol magad köré, és már a hozzád legközelebb állókat is csak kétkedve engedsz be, nemhogy több ezer embert. Bizony bizony, már több mint ezren kattintottatok a blogra, ami miatt túlcsordult a kis szívem. Még ha csak nevetni is jártok ide, nem számít. Ez vagyok én. Legalábbis azt hittem. Novemberben írtam ide utoljára, és már azt is igazából csak azért hogy írjak valamit. Viszont, nem valamit szeretnék írni, hanem beszélni szeretnék dolgokról, amikről kevesen, ami sok mindenkit érdekel, vagy csak szimplán írni történeteket, amik akár meg is történhetnek, vagy megtörténtek. Mesélni szeretnék nektek, azt hogy felháborodjatok, nevessetek, vagy csak elgondolkodjatok kicsit. Csakhogy az van, hogy nem tudok. E